مهاجر در نشست با فرمانداران استان ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام آنها در انجام وظایف و ماموریت‌ها اظهار داشت:

فرماندار بالاترین مقام مسئول در شهرستان است و به همان اندازه نیز باید پاسخ‌گو باشد، لذا هیچ یک از وظایف و ماموریت‌های خود را ساده نگیرید.

دقت نظر، نکته‌سنجی و پی‌گیری استاندار معزز به نفع شما، شهرستان و مردم است، از ظرفیت سفرهای شهرستانی استاندار معزز و معاونین، برای رفع موانع و حل مسائل مختلف حوزه خود استفاده نمایید.

دستورات استاندار را با جدیت و تمرکز ویژه پی‌گیری و اجرایی نمایید و هیچ بن‌بستی برای خود قائل نشوید، ما نیز در این راه با تمام توان پشتیبان شما خواهیم بود.

نقاط قوت و اقدامات برجسته کارکنان خود را بیان و تشویق نمایید تا انگیزه و امید ایجاد شود، نگاه کادر سازی و جانشین پروری داشته باشید و با کارسپاری و مطالبه‌گری از معاونین و کارکنان خود، از آنها مدیران آینده بسازید.

کمیسیون تخلفات استانداری با اهتمام ویژه فعال است لذا تخلف، کوتاهی و ترک فعل احتمالی در فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و به‌خصوص شهرداری‌ها و شهرداران را به این کمیسیون ارجاع دهید.

از مدیران کل اجرایی مطالبه نمایید، آنها موظف هستند اقدامات و فعالیت‌های خود در شهرستان‌ها را با فرماندار هماهنگ نمایند و پاسخ‌گو باشند، قطعا در ارزیابی مدیران کل اجرایی نظر فرمانداران نیز ملاک خواهد بود.

لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=13937

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *