اهدا تندیس ملی سرآمدان ایران به محمدرضا مقدسی

محمدرضا مقدسی که پیشتر به عنوان عضو شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرآمدان ایران انتخاب شده بود، تندیس این رویداد را دریافت کرد.

به گزارش مرز اقتصاد  به نقل از روزنامه تجارت، واکاوی رسانه ای زمینه های چالش های تولید دانش بنیان در کشور، ایجاد رقابت سازنده در میان صاحبان اندیشه، خبرنگاران و اصحاب رسانه و افزایش تأثیرگذاری رسانه‌ها بر شبکه های حوزه تولید و اشتغال کشور از اهداف برگزاری جایزه ملی سرآمدان ایران است. در لوح اهدایی رئیس جشنواره به مقدسی آمده است: بنا به تجارب ارزنده حضرتعالی در حوزه اقتصاد دانش بنیان و فناوری های مالی از حضرتعالی تقدیر می گردد.

محمدرضا مقدسی کارآفرین جوان ایرانی، در سن ۲۹ سالگی صاحب مجموعه های مختلف اشتغالزایی در ایران هست که از تخصص های وی می‌توان به تدریس بازارهای مالی، مشاوره کسب و کار، آموزش فضای مجازی و… اشاره کرد.

وی همچنین صاحب برند ۱sky و zburse هست. مقدسی در زمان شروع فعالیت حرفه‌ای خود در حوزه تولید و صنعت، تجربه‌های ناموفق خود را در راستای شکل‌گیری مسیری برای موفقیت و اثرگذاری بر اقتصاد به کار گرفت. تجارب موفق در عرصه تولید سبب شد، وی به فردی معتمد برای جوانانی تبدیل شود که علاقمند به فارکس و فعالیت در عرصه های مختلف اقتصادی و بازارهای مالی هستند.

لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=14353

3 thoughts on “اهدا تندیس ملی سرآمدان ایران به محمدرضا مقدسی”
  1. درود بر شما و تمام جوانان تلاشگر و نوآور که مایه سرافرازی ایران زمین هستید.

  2. سرآمدان در تمام فنون و دانش‌ها جوانان توانمند ایرانی هستند. 👏👏👏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *