تندیس نقره‌ای ملی بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برای اولین بار به شرکت حمل و نقل ریلی رجا اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی رجا، در این همایش ملی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاونین همچنین برخی مسئولان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی منتخب در تالار حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد؛ شرکت رجا برای دومین سال پیاپی در زمره برگزیدگان قرار گرفته و برای نخستین بار از بدو تأسیس این شرکت موفق به دریافت تندیس نقره‌ای ملی شد.

این همایش هر ساله با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود. ارزیابی و انتخاب بنگاه‌های برگزیده، حاصل فرآیندی یک ساله و براساس شاخص‌ها و مفاد مندرج در آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان می‌باشد.

در بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، ۲۸۰ شرکت ثبت نام کردند که از میان آنها، ۲۰ شرکت حائز شرایط کسب تندیس و ۱۶ شرکت حائز شرایط دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شدند که در این میان شرکت رجا برای اولین بار مفتخر به دریافت تندیس نقره‌ای ملی شد. https://rubika.ir/rajarailtransportation

لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=14360

One thought on “اهدای تندیس نقره‌ای ملی سازمان حمایت برای اولین بار به شرکت رجا”
  1. جایزه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هم برای برخی تولیدکنندگان مانند خودروسازها، انگیزه افزایش کیفیت نبوده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *