به گزارش مرز اقتصاد ؛ مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان از پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات خرید گندم بذری به کشاورزان گلستانی خبرداد. به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان گلستان: حمید رضا ملک مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان گلستان به اولویت های اعتباری این بانک اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از توسعه بخش کشاورزی و همچنین فعال سازی کارخانجات آرد و صنایع تبدیلی  استان، بانک توسعه تعاون نقدینگی لازم جهت خرید بیش از۵۷۰۰ تن گندم بذری از کشاورزان منطقه را تامین کرده است.

حمیدرضا ملک خاطر نشان کرد: در جهت تولید بذر اصلاح شده، و حمایت از اشتغال، تولید و به منظور رفع دغدغه و نگرانی پرداخت به موقع بهای گندم کشاورزان  تا کنون بالغ بر ۱۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات به شرکت های تعاونی و اتحادیه های تامین کننده بذر استان گلستان پرداخت شده است.
  استان گلستان یکی از مهترین استان های تولید کننده گندم در کشور است که در دوره های مختلف توانسته از نظر کمیت و کیفیت رتبه نخست تا دوم را به خود اختصاص دهد.. گندم گلستان جز مرغوب ترین گندم های کشور محسوب می شودکه این موضوع باعث شده تا بخش زیادی از آرد با کیفیت کشور توسط استان گلستان تامین شود.
لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=14387

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *