رئیس کمیسیون اقتصاد دیجیتال جوانان کشور از سوی مجمع خیرین اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش مرز اقتصاد به نقل از روزنامه اطلاعات، در لوح اهدایی به محمدرضا مقدسی آمده است: بی‌شک یکی از مهم‌ترین رهیافت‌ها برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار بر اساس آنچه که دنیا، آن را تجربه کرده حمایت از مشاغل خرد و کوچک (SME‌ها) است. برهه کنونی، به دلیل فرارسیدن بیشینه مقدار تاریخی تقاضای نسل جوان به اشتغال، ازدواج و مسکن، از بحرانی‌ترین زمان‌ها در تاریخ مدیریت کشور است.

اهتمام شما در حمایت از جوانان و شرکت های نوبنیاد، شایسته تقدیر و قدردانی است. ﻣﺠﻤﻊ ﺧﯿﺮﯾﻦ اقتصادی کشور شکل گرفته ﺗﺎ ﺑﺎ ﺳﻌﯽ در اﻓﺰاﯾﺶ ﺗﻮان اﺷﺘﻐﺎل ﺟﻮاﻧﺎن و ﺗﺮوﯾﺞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﮐﺎر، ﯾﮑﯽ از ﻣﺎﻧﺪﮔﺎرﺗﺮﯾﻦ اﻋﻤﺎل ﻧﯿﮏ را ﺑﺮاي رﺳﯿﺪن ﻓﺮزﻧﺪان اﯾﺮان زﻣﯿﻦ ﺑﻪ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﺟﺎﯾﮕﺎه ﻋﻠﻤﯽ آﻓﺮﯾﻨﻨﺪﮔﯽ و اﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﯾﺎدﮔﺎر ﺑﮕﺬارﻧﺪ.

مقدسی توانسته در سال های اخیر به یکی از جریان سازان اشتغال و کارآفرینی ایران تبدیل شود. وی با تلاش و اهتمام ویژه در عرصه تولید و کارآفرینی به عنوان یکی از چهره های موفق عرصه اقتصادی جوانان شناخته می شود.

مقدسی در سال های اخیر تلاش داشته، زمینه ورود جوانان کشور را به عرصه‌های تولید و خودکفایی فراهم نماید. او با استفاده از تجربه و دانش خود در توسعه کسب و کارهای دیجیتال و کارآفرینی، نقش مهمی در رونق فضای اشتغال و توسعه فناوری در ایران ایفا کرده است.

لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=14618

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *