به گزارش روابط عمومی رجا، در این همایش ملی که با حضور مسئولان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی منتخب در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا وسیما برگزار گردید؛ شرکت رجا برای سومین سال پیاپی در زمره برگزیدگان قرار گرفته و برای دومین بار از بدو تأسیس این شرکت موفق به دریافت تندیس نقره‌ای ملی شد.

این همایش هر ساله با هدف ایجاد، تثبیت و نهادینه شدن ساختار رقابتی سالم و تشویق فعالیت¬های بنگاه‌های اقتصادی به حمایت مؤثر و افزون¬تر از حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود.

ارزیابی و انتخاب بنگاه‌های برگزیده، حاصل فرآیندی یک ساله و براساس شاخص‌ها و مفاد مندرج در آیین‌نامه شورای سیاستگذاری اعطای گواهینامه و تندیس، متشکل از اعضای حوزه‌های ذیربط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و با همکاری نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه از جمله: برخی وزارت‌خانه‌های مرتبط، سازمان ملی استاندارد، بانک مرکزی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان برنامه و بودجه و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان می‌باشد.

از ۱۲۰۰ شرکت فراخوان شده برای همایش بیست و سوم، ۴۰۰ شرکت ثبت‌نام کردند که ۴۸ شرکت از میان ثبت نام‌کنندگان حائز شرایط کسب تندیس و دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شدند که در این میان شرکت حمل و نقل ریلی رجا  برای دومین سال پیاپی مفتخر به دریافت تندیس نقره‌ای شد.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا در زیرمجموعه شرکت رفاه و گردشگری تأمین اجتماعی (هگتا) تلاش می‌کند با ارائه خدمات مطلوب در حمل‌و‌نقل ریلی مسافری، ضمن توسعه گردشگری رضایت حداکثری هموطنان را کسب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *