شرکت آب و فاضلاب منطقه ۴ تهران روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴، میزبان گروهی از فعالان رسانه‌ای از خبرگزاری‌ها و مطبوعات مختلف از جمله ایرنا، ایسنا، تسنیم،جام‌جم، مهر، آنا، سورپرس، گویای صنعت، روزنامه‌های همشهری، ایران و اطلاعات بود.

مدیر عامل شرکت آبفای منطقه ۴ تاکید کرد: در شرایط بحران کم‌آبی، رسانه‌ها نقش حیاتی در اطلاع‌رسانی سریع و دقیق ایفا می‌کنند.

حقیقی همچنین با اشاره به کاهش نزولات جوی و افت قابل توجه ذخایر سدهای تامین‌کننده آب تهران، از بحران جدی کم‌آبی در استان تهران خبر داد و از رسانه‌ها خواست تا به عنوان رابط میان مردم و مسئولان، شهروندان را به مدیریت صحیح مصرف آب ترغیب کنند.

وی در ادامه به اقدامات فرهنگی شرکت آبفای استان تهران و زیرمجموعه‌های آن، به ویژه راه‌اندازی پویش ۲۰ در ۳۰ اشاره کرد و افزود: «ارتباط مستمر با رسانه‌ها به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که در شرایط حساس و بحرانی عملکرد موثری داشته باشند.» مدیرعامل آبفای منطقه ۴ از اصحاب رسانه درخواست کرد تا با اطلاع‌رسانی دقیق و تولید محتوای آموزشی، مردم را به مشارکت در مدیریت مصرف آب و پیوستن به پویش ۲۰ در ۳۰ تشویق کنند.

این نشست با هدف ارائه اطلاعات شفاف و جلب همکاری رسانه‌ها در شرایط کم‌آبی برگزار شد و نمایندگان رسانه‌ها، ضمن استقبال از همکاری با شرکت آبفای منطقه ۴، آمادگی خود را برای ایجاد تعاملات بیشتر و موثرتر اعلام کردند.

در ادامه، مدیر دفتر مدیریت مصرف آب به معرفی روش‌های بهینه‌سازی مصرف آب و ابزارهای کاهنده مصرف پرداخت و توضیحاتی جامع در این زمینه ارائه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *