به گزرش مرز اقتصاد ؛ مهندس محمدجواد جلیلی ، بیست و چهارم اردیبهشت ماه از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت و شماره تماس ۱۱۱ به مدت دو ساعت ، درخواست، پیشنهاد، گزارش و مشکلات مردمی را به صورت مستقیم رسیدگی کرد.

ابهامات و مشکلات برنامه مدیریت اضطراری بار در بخش های خانگی و کشاورزی ، شرایط نصب سامانه خورشیدی و تسهیلات آن ، موضوع ناترازی و تامین برق حوزه صنعت و موارد از این قبیل در این ارتباط تلفنی پاسخ داده شد.

شایان ذکر است سامانه ارتباطی سامد “سامانه ارتباطی مردم و دولت ” از طریق شماره تماس ۱۱۱ آماده دریافت مشکلات مردمی است و سامانه شبانه روزی ۱۲۱ مرکز فوریت های برق نیز آماده پاسخگویی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *