مرتضی ملانژاد-سرپرست و عضو هیأت مدیره رجا- در اولین جلسه شورای مدیران این شرکت، با تبیین برخی چالش‌های موجود، بر اهمیت انسجام داخلی و نقش آن در رضایت مشتریان و بهبود عملکرد سازمانی تأکید کرد.
وی با اشاره به لزوم هماهنگی بین واحدها اظهار داشت: برخی از ناهماهنگی‌های داخلی منجر به بروز مشکلات بیرونی و شکایات مشتریان می‌شود. بسیاری از این مسائل با هماهنگی، همدلی و همکاری بین واحدها قابل حل است و می‌توان شرایط را بهبود بخشید.
سرپرست و عضو هیأت مدیره رجا گفت:از همه همکاران درخواست دارم هر کاری را که در حال انجام آن هستند، مهم‌ترین وظیفه شرکت تلقی کنند. باید کارها با دقت، مسئولیت‌پذیری و روحیه پیگیری انجام شود. نباید کارها را به شکلی رفع‌تکلیف یا سطحی پیش ببریم و از مسئولیت شانه خالی کنیم.
وی همچنین با اشاره به ضرورت بازنگری دستورالعمل‌ها، تصریح کرد: در شرکت رجا، دستورالعمل‌ها و رویه‌های مصوبی داریم. اکنون زمان آن رسیده که این فرآیندها به‌صورت دقیق، واحد به واحد و دپارتمان به دپارتمان با محوریت دبیر شورای مدیران، بازنگری شود. چنانچه لازم باشد، برخی موارد در شورای معاونان و مدیران مطرح و اصلاح شود تا اجرا بر اساس دستورالعمل‌ها باشد، نه سلیقه‌های شخصی.
ملانژاد با تأکید بر لزوم توجه به دغدغه‌های راهبران و نظارت دقیق بر عملکرد، خاطرنشان کرد: شرکت ما ارائه‌دهنده خدمات به مردم است، و این موهبتی از جانب خداوند است. باید قدردان این لیاقت باشیم که در مسیر خدمت به مردم قرار گرفته‌ایم. این فرصت ارزشمند را باید با تلاش، مسئولیت‌پذیری و نیت خدمت به بهترین نحو به کار بگیریم.
این جلسه در فضایی همدلانه و با هدف ارتقای سطح عملکرد سازمانی، بهبود فرآیندهای درون‌سازمانی و هم‌افزایی بین واحدها برگزار شد.

https://rubika.ir/rajarailtransportation

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *