دومین نشست مدیر عامل آبفای منطقه ۴ با اصحاب رسانه و مطبوعات با توجه به شروع هفته صرفه جویی

🔹به گزارش روابط عمومی آبفای منطقه ۴؛ رسانه‌ها نقش مهم و موثری در مدیریت بحران آب داشته و می‌توانند با انعکاس دقیق اخبار و هشدارها، به ارتقاء سطح آگاهی های عمومی کمک کنند.
🔹در این راستا شرکت آب و فاضلاب منطقه ۴ شهر تهران در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۴/۰۳/۱۸ میزبان تعدادی از فعالین این حوزه بود.

دومین نشست مدیر عامل آبفای منطقه ۴ با اصحاب رسانه و مطبوعات با توجه به شروع هفته صرفه جویی

🔹حقیقی مدیر عامل آبفای منطقه ۴ با تشریح اقدامات فرهنگی انجام شده در سطح آبفای استان تهران و شرکتهای زیرمجموعه گفت: مدیریت مصرف آب و بهره‌گیری از فضای حقیقی و مجازی برای اطلاع‌رسانی و جذب مشارکت‌های مردمی و دستگاه‌های مختلف، یکی از راهکارهای مؤثر در حفظ منابع آبی کشور است. خبرگزاری‌ها نقش مهمی در این زمینه دارند؛ با انتشار خبرهای مربوط به اهمیت صرفه‌جویی و روش‌های کاهش مصرف آب، می‌توان جامعه را به مسئولیت‌پذیری ترغیب کرد. علاوه بر این، استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، فرصت بی‌نظیری برای بسیج عمومی و اطلاع‌رسانی سریع و مؤثر فراهم می‌آورد. آموزش، آگاهی‌بخشی و تشویق به مصرف بهینه آب، باید در اولویت برنامه‌های ملی قرار گیرد تا با همکاری هم، بتوان گام‌های مؤثری در حفاظت از منابع آب برداشت.

🔹گفتنی است این نشست با هدف اطلاع‌رسانی به شهروندان تهرانی در خصوص نصب ادوات کاهنده و شیرآلات کاهنده در منازل ، ادارات ، مراکز خرید و … و جلب همکاری رسانه‌هادر شرایط کم‌آبی برگزار شد و نمایندگان رسانه ها و مطبوعات ضمن استقبال از همکاری با شرکت آب و فاضلاب در جهت اطلاع رسانی و ترغیب مردم به مدیریت بهینه مصرف آب، آمادگی خود را در راستای تعاملات و ارتباطات بیشتر و موثرتر اعلام نمودند.

🔹در ادامه مدیر دفتر مدیریت مصرف در خصوص ارائه راهکارهای مصرف بهینه آب و معرفی ادوات کاهنده مصرف و نحوه استفاده از آن توضیحاتی جامع ارائه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *