رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه در این مراسم گفت: تشکیل خانه مشارکت مردم در زیرمجموعه دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی،راهکاری جهت ارتباط شوراهای سیاست گذاری و تصمیم گیری با ساختارهای مردم نهاد است.

دکتر مسعود موسوی تسهیل دستیابی به اهداف برنامه جامع سلامت استان وتوانمندسازی مردم در ارتقای سلامت خود و محیط را از جمله اهداف خانه مشارکت مردم در سلامت برشمرد.

سرپرست حوزه ریاست دانشگاه هم در این نشست بر اهمیت حضور و نقش آفرینی مردم در حوزه سلامت تاکید کرد.

دستیار رییس دانشگاه در امر مردمی سازی دولت در این نشست ضمن تاکید بر ضرورت ارتباط نزدیک گروه های مردمی و جهادی با گروه ها و معاونت های دانشگاه افزود: کلیه واحدهای دانشگاه باید در تسهیل‌گری، بسترسازی‌ در راستای حضور و مشارکت گروه ها و شبکه های مردمی کوشا باشند.

در ادامه این نشست، انتخابات ریاست این دبیرخانه برگزار گردید و از زحمات دکتر ابراهیم پیمانفر رئیس اسبق خانه مشارکت مردم در سلامت استان (از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱) قدردانی و آقای سعید عبداللهی به عنوان رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت استان معرفی شد.

دومین دوره انتخابات ریاست خانه مشارکت مردم در سلامت استان با حضور دکتر نجفی سرپرست حوزه ریاست، اعضای خانه مشارکت مردم در سلامت استان، رئیس و اعضای دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *