به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان که یکشنبه ۵ آذر برگزار شد، طبق آرای هیئت داوران، نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتریان به شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، اعطا شد.
اجلاس سراسری رضایتمندی مشتریان با هدف تجلیل از نشانهای تجاری مشتری مدار و مسئولیت پذیر و با حضور برخی مدیران دولتی و چهرههای سیاستگذار حوزه تجارت و فعلان کسب و کار، برگزار شد.
دکتر سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران در حاشیه این مراسم تصریح کرد: در دنیای امروز مشتری مداری بهعنوان یک مزیت مهم رقابتی برای بنگاههای تجاری و اقتصادی به حساب میآید و این شرکت بهعنوان اولین و بزرگترین شرکت لبنی توجه به امر مشتری مداری را رسالت و وظیفه ذاتی خود میداند.
وی خاطر نشان کرد: پگاه تهران ضمن بکارگیری موضوعات مهمی نظیر «تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان»، «ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری در سازمان» و «شناخت نقش رضایتمندی مشتریان در چالشهای کسب و کار» همواره سعی کرده سطح وفاداری مشتریان، جایگاه برند و پرچمداری در بازار رقابتی را حفظ و در بالاترین سطح ارتقاء دهد.