مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: برای نخستین بار رویداد شناسایی فرصت های سرمایه گذاری نوین در استان یزد همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان یزد با همکاری دانشگاه یزد برگزار شد.

مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد در حاشیه برگزاری اولین رویداد شناسایی فرصت های سرمایه گذاری نوین گفت: برقراری ارتباط بین ایده‌پردازان و سازمانهای موثر در تجاری سازی آن ها از برنامه های حمایتی شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد است که در همین راستا برای نخستین بار رویداد شناسایی فرصت های سرمایه گذاری نوین در استان یزد همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان یزد با همکاری دانشگاه یزد برگزار شد.
وی با اشاره به ثبت نام و راهیابی ۱۱ ایده به دبیرخانه این رویداد افزود: هیات داوری متشکل از اساتید دانشگاه، سازمانهای حامی و نمایندگان بخش صنعت پس از ارائه ایده ها توسط ایده پردازان، ضمن بررسی و پایش ایده ها، در جهت تقویت و ارتقای سطح کیفی آن ها نکات لازم را به ایده پردازان ارائه کردند.
فلاح زاده تصریح کرد: براساس داوری از سه ایده برتر این رویداد در اختتامیه جشنواره شهید رمضانخوانی تقدیر خواهد شد و برای مشاوره تجاری سازی حمایت های لازم را دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *