علیرضا کوهکن مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم افزود:در دهه های گذشته، با توجه به تحریم های بین المللی علیه ایران و نیاز به توسعه صنعت پتروشیمی، تلاش های بیشتری برای توسعه این صنعت صورت گرفت. در این دهه، پروژه های بزرگی مانند احداث کارخانه های پتروشیمی جم، پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی بوشهر ادامه یافت.

با توجه به رشد چشمگیر صنعت پتروشیمی در ایران، این صنعت به عنوان یکی از صنایع استراتژیک کشور محسوب می‌شود و تلاش های بیشتری برای توسعه آن در آینده پیش بینی می‌شود. در حال حاضر شرکت های پایین دستی در حال رشد و توسعه میباشند و شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سرمایه گذارانی که علاقه مند هستند در این زنجیره سرمایه گذاری کنند حمایت می کند تا بتواند از خام فروشی جلوگیری و مواد خام را به محصولاتی که دارای ارزش افزوده بیشتری برای کشور هستند تبدیل کند.

کوهکن در آخر در خصوص بررسی وضعیت هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست خاطر نشان کرد:فضای نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته بهتر شده بود و استقبال بیشتری نسبت به گذشته از غرفه های مختلف و به خصوص شرکت پتروشیمی جم صورت گرفته است.

بیشتر متقاضیانی که از غرفه ما بازدید کردند بازرگانان خارجی بودند که در زمینه صادرات درخواست داشتند.

به همین دلیل نمایشگاه امسال فرصت خوبی برای شرکت های پتروشیمی به شمار می رود که بتوانند در زمینه بازاریابی عملکرد موفقی از خود نشان بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *