پتروشیمی جم به دنبال افزایش نفوذ خود در بازارهای اروپا و آفریقا است

به گزارش«جام جم» هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست فرصت مناسبی است که صاحب نظران حوزه صنعت پتروشیمی درباره مهم ترین چالش ها و فرصت های این حوزه دغدغه های خود را مطرح کنند.

به همین دلیل نیز با محمد یاسین آرش پور مدیر بازرگانی پتروشیمی جم گفت وگو کرده ایم که در ادامه می خوانید. آرش پور درباره وضعیت هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست گفت:نمایشگاه ایران پلاست یکی از نمایشگاه های معتبر در زمینه فروش محصولات پلیمری است.

در این نمایشگاه با مشتریان داخلی و خارجی در ارتباط هستیم.

از سوی دیگر برای تأمین تجهیزات و قطعات مورد نیاز پتروشیمی جم در این نمایشگاه با سازندگان و تریدرها در ارتباط هستیم که توانستیم چه در زمینه افزایش عمق ساخت داخل و چه در زمینه تامین کالاهای تحریمی گام‌های موثری برای پتروشیمی جم برداریم.

وی ادامه داد: پتروشیمی جم شرکتی با سابقه طولانی است که از تنوع محصولات با کیفیت برخوردار است. تلاش ما این است که ضمن ثبات حضور در بازارهای سنتی مانند شرق آسیا و گسترش و تقویت در بازارهای منطقه و کشورهای همسایه، ضریب نفوذ خود را در بازارهایی مانند اروپا وآفریقا که تاکنون کمتر حضور داشته ایم بیشتر کنیم.

البته توجه و حضور در بازار بورس داخل نیز برای عرضه محصولات به تولیدکنندگان داخلی در جهت تحقق شعار سال و فرمایشات رهبری نیز از مهم ترین برنامه‌های فروش پتروشیمی جم می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *