فرمانده انتظامی استان یزد گفت: تلاش شما برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهر دارالعلم یزد بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در دیدار با مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، اظهارکرد: موضوع کتب و کتابخوانی کاری حساس اما دارای اجر و پاداش الهی بوده؛ چراکه حفظ میراث گذشتگان کاری ارزشمند است. وی افزود: تلاش شما برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهر دارالعلم یزد بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه ضمن اشاره به امنیت مطلوب استان یزد در حوزه های مختلف گفت: امنیت استان یزد در کشور زبانزد همگان بوده و این مهم با تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس به دست آمده است.

همچنین در این دیدار “سعید زارع” مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد ضمن قدردانی از حضور و توجه فرمانده انتظامی استان یزد به موضوع کتاب و کتابخوانی؛ گفت: از اقدامات و خدمات پلیس استان یزد در حفظ و ارتقای امنیت شهروندان قدردانی می کنم.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی یزد ضمن اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به موضوع کتاب و کتابخوانی، خاطرنشان کرد: کتاب یک رسانه گرم است؛ چراکه تاثیر زیادی بر افراد جامعه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم و سازمان ها امنیت و آرامش خوب خود در استان یزد را مدیون تلاش و جانفشانی های ماموران پلیس هستند. زارع خاطرنشان کرد: امروز پلیس با اقتدار کامل اما با آرامش و مظلومیت در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ایستاده است و فراجا نیز در دفاع از امنیت کشور شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *