فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با اجراي طرح شناسايي و دستگيري سارقان توسط ماموران پلیس آگاهی يزد ۱۰ سارق با ۴۷ فقره سرقت دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.

سردار “عباسعلی بهدانی فرد” در اين خصوص اظهارداشت: در راستاي اجرايي كردن طرح مبارزه با سرقت؛ طرح عملياتي ۳ روزه مبارزه با سارقان قطعات، لوازم و محتويات داخل خودرو به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهی استان یزد قرار گرفت. وی تصريح كرد: کارآگاهان پليس با انجام اقدامات فني و عملياتي، ۱۰ سارق را شناسايي و دستگير که ۴۷ فقره سرقت در اين خصوص كشف شد.

رئیس پلیس استان یزد با بیان اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاري اجتماعي عزم همگاني را مي‌طلبد گفت: امنيت محصول يك کار جمعي است که به عنوان يك ضرورت، همه مردم و سازمان ها بايد در اين خصوص به پليس كمک كنند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: پليس با اقتدار كامل و با هماهنگي و تعامل مناسب خود با دستگاه قضايي با هرگونه سرقت برخورد قانوني خواهد کرد و امنيت و آسايش را براي مردم به ارمغان خواهد آورد.

سردار بهدانی فرد با بيان اينكه اجراي طرح هاي مبارزه با سرقت در سطح استان یزد با جديت ادامه خواهد داشت، گفت: شهروندان، هشدارهاي پليس در رابطه با پيشگيري از انواع سرقت را جدي گرفته و پليس را در راه مبارزه با سرقت ياري كنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *