مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان یزد گفت: ۸۸ هزار یزدی در صندوق امداد ولایت استان یزد سپرده‌گذاری کرده‌اند.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان یزد، مجید طالبیان گفت: توسعه فرهنگ قرض‌الحسنه و بهره‌گیری از توان و ظرفیت حداکثری خیرین و نیکوکاران و پویاتر نمودن شیوه‌های دستگیری از نیازمندان همواره مورد توجه جدی نهاد مقدس کمیته امداد بوده است.

طالبیان افزود: یکی از اهداف راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، تجمیع منابع سازمانی و ظرفیت‌های مالی و اعتباری نیکوکاران و خیرین برای رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت است.

وی تصریح کرد: این صندوق با ۱۰ میلیون مشترک در سطح کشور و ۸۸ سپرده‌گذار در استان یزد می‌باشد و خدماتی همچون اتصال به شبکه شتاب کشوری، همراه بانک، تلفن بانک، اینترنت بانک و … را به صورت ۲۴ ساعته به مشتریان خود ارائه می‌دهد. طالبیان با اشاره به اینکه رویکرد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، شبیه به بانکداری نیست گفت: در این صندوق، تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد بوده و برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون تومان نیز یک بار در تمام دوره ۳ درصد کارمزد دریافت می‌شود که این در سیستم‌های بانکی قرض الحسنه کشور منحصر به فرد بوده و سقف تسهیلات نیز تا ۵۰ میلیون تومان می‌‎باشد.

وی ادامه داد: شعبه اصلی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان یزد در میدان مهدیه، ابتدای بلوار شهید منتظر قائم در حال ارائه خدمت به مردم شریف یزد می‌باشد و شماره تلفن ۳۶۲۸۰۲۱۲ برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با صندوق درنظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *