فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه ۸۷ هزار نیرو در شهر و جاده حضور دارند تا امنیت و آرامش را به مردم هدیه دهند، گفت: با کسانی که قانون را رعایت نکنند برخورد سختگیرانه می شود و همچنین باید بگویم تکلیف مردم در ایام نوروز رعایت قانون است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی  مرز اقتصاد ؛سردار احمدرضا رادان در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات ایمنی سفر که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: خدمت همه نهادهای امدادی و خدماتی سلام عرض می کنم که در همه ایام سال به مردم خدمت میکنند. امسال شعار پلیس در طرح نوروزی آرامش امنیت در بهار قران و طبیعت است امسال کسانی که در جاده قرار میگیرند برای خدمت به مردم با زبان روزه هستند که جای تشکر دارد.
۸۷ هزار نیرو در شهر و جاده حضور دارند تا امنیت و آرامش را به مردم هدیه دهند
سردار رادان اضافه کرد: در ایام طرح نوروزی مردم هم باید تکالیفی را برعهده بگیرند که تکالیف آن چیزی نیست جز رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است که در واقع با رعایت قانون از خدمتگزاران خودشان تشکر می کنند از طرفی باید بگویم اکنون کمتر از ۱۰ درصد رانندگان متخلف عمل خود را به بیش از ۹۰ درصد مردم تحمیل می کنند که در این رابطه با آنها با اعمال قانون سخت برخورد خواهد شد.
فرمانده نیروی انتظامی کشور اضافه کرد: از همه مردم درخواست می کنم به عنوان هدیه به نیروهای خدمتگزار خود که با زبان روزه در طرح نوروزی به مردم خدمت می کنند در همه نهادها با رعایت قوانین تعطیلات خوبی را رقم بزنند. همچنین باید بگویم شهرهایی که مسافر پذیر هستند در سراسر کشور مجوز فعالیت برخی اصناف صادر شده تا به مردم در ایام ماه رمضان خدمات ارایه دهند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=13144

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *