ByDehghani

آوریل 15, 2024

روابط عمومی هلدینگ پتروفرهنگ این هفته سری جدید ویدئو خوش خبر را با رویکرد نگاهی اجمالی به رویدادهای امیدبخش هلدینگ و شرکت‌های تابعه منتشر کرد.

 مهر تایید وزیر آموزش و پرورش بر عملکرد هلدینگ پترو فرهنگ، آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح بزرگ، افزایش تولید ۲۹ درصدی متانول پتروفرهنگ در سال ۱۴۰۲ و افزایش ۳۷ درصدی تولید اتیلن تنها بخشی از اخبار امید بخش پتروفرهنگ در هفته گذشته بوده است.

مهر تایید وزیر آموزش و پرورش بر عملکرد هلدینگ پترو فرهنگ

وزیر آموزش و پرورش در نشست با مدیران ارشد صندوق ذخیره فرهنگیان در سطوح مختلف بر حرکت هدفمند پتروفرهنگ برای تکمیل زنجیره ارزش مهر تایید زد و گفت: هلدینگ پتروفرهنگ اقدامات خوبی در زمینه ورود به صنایع پایین دستی و تولید اسید استیک انجام داده که باید تداوم یابد.

آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح بزرگ در سال ۱۴۰۳

دکتر جواد زارع‌پور، مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ در آئین دیدار نوروزی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با مدیران ارشد هلدینگ پتروفرهنگ و شرکت‌های تابعه در سطوح مختلف از آغاز عملیات اجرایی ۶ طرح بزرگ و استراتژیک با هدف تنوع در سبد تولیدی هلدینگ و افزایش سودآوری برای سهامداران در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: متانول محور بودن مهمترین چالش این هلدینگ است که برای رنگی کردن سبد محصولات تولیدی مجموعه، به سراغ صنایع پایین‌دست رفتیم و در این راستا به زودی شاهد کلنگ‌زنی دو طرح بزرگ اسید استیک و اتانول شرکت شیمیایی لاوان و پلی‌استال شرکت آریا هستیم. هم‌چنین به زودی عملیات اجرایی احداث ۳ نیروگاه برق خورشیدی در استان‌های مصوب وزارت نیرو، هتل ۴ ستاره ۲۲۰ واحدی قطب سپهر در عسلویه آغاز می‌شود.

افزایش تولید ۲۹ درصدی متانول پتروفرهنگ در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ گفته که سال ۱۴۰۲ در مجموع یک میلیون و ۹۰۲ هزار و ۳۲۹ تن تولید متانول داشتیم که این میزان در سال ۱۴۰۱ نیز یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۴۱۶ تن بود که افزایش ۲۹ درصدی را نشان می‌دهد.

تولید اتیلن در پتروفرهنگ ۳۷ درصد افزایش یافت

مدیرعامل هلدینگ پتروفرهنگ افزایش و پایداری تولید را از برنامه‌های اولویت‌دار صندوق ذخیره فرهنگیان و مجموعه پتروفرهنگ عنوان کرد و اظهار داشت: تولید اتیلن در سال گذشته ۵۰۰ هزار و ۵۷۰ تن بوده که این میزان در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۳۶۶ هزار و ۲۱۴ تن بود که حاکی از افزایش ۳۷ درصدی تولید این محصول است.

لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=13640

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *