به گزارش مرز اقتصاد ؛ مدیرکل استاندارداستان یزدگفت:خدمات پس از فروش لوازم خانگی ولوازم یدکی خودرودرسراسر کشوراجباری است. حمیدمطهری در نشست هفتگی با کارشناسان حوزه نظارت براجرای استاندارد اداره کل افزود:در یکصدوشانزدهمین جلسه شورای استاندارد با دستور مستقیم رییس دولت سیزدهم، استاندارد ۱۳۶۲۹باعنوان وسایل خانگی – خدمات پس از فروش – اصول و روش های ارزیابی و همچنین استاندارد۱۹۱۱۷ با عنوان خودروـ شیوه ارائه خدمات پس از فروش ـ اصول و روش ارزیابی از تاریخ ۲۳/۰۸/۱۴۰۲ اجباری اعلام شده است.

وی ادامه داد:به منظور بهبود کیفیت خدمات پس از فروش، کاستن دغدغه هاودل نگرانی های گذشته مردم و صیانت حداکثری از حقوق مصرف کنندگان، سازمان ملی استاندارد ایران با همکاری سایر دوایر و نهادهای ذیربط، در راستای اجرایی شدن این دو گروه ازخدمات پس از فروش وارد صحنه عمل شده است.
این مسئول تصریح کرد:ضروری است شهروندان گرامی هنگام تهیه و خرید خودرو ووسایل خانگی، به استاندارد خدمات پس از فروش کالاهای خریداری شده نیز توجه نمایند. مطهری در پایان گفت:همشهریان عزیز می توانند در صورت بروز هرگونه نارضایتی از خدمات پس از فروش، نسبت به ثبت اعتراضات و شکایات خود در سامانه مردمدار به آدرس WWW.1517.I NSO.GOV.IR اقدام نمایند.
لینک کوتاه :https://marzeeghtesad.ir/?p=14113

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *